Trafikmuseet.dk

Broerne over og under Odsherredsbanen for rute 21

Efter generalforsamlingen tirsdag den 27. marts 2012, kl. 19.15 kommer infrastrukturchef i Regionstog A/S, Niels Møller, og fortæller om brobyggerierne ved Odsherredsbanen. Sammen med repræsentanter fra Aarslef Rail vil han fortælle om planlægningen og arbejdet ved motorvejsbroen, der skal under Odsherredsbanen nord for Vig. Broen bygges ved siden af banen, og i midten af april måned skal den skubbes til sin endelige plads.

I 2012 færdiggøres i øvrigt 2 andre store broer ved Regionstog, nemlig en bro for Slagelse Omfartsvej på Tølløsebanen nord for Slagelse og en bro over Odsherredsbanen for rute 21 ved Mårsø. Endelig skal Vig bro fra 1936 renoveres.
Tag gerne familie, venner og bekendte med. Trafikmuseet er som sædvanlig vært ved en forfriskning.

Vel mødt!